تمرینات بازو در بدن سازی

توضیحات برنامه

در این برنامه با استفاده از فیلم های آموزشی به زبان فارسی، تمرینات بازو در ورزش بدن سازی به صورت کاملا علمی و عملی توسط استاد این رشته آموزش داده شده است.

از سایر محصولات آموزشی ورزش های قدرتی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

عضلات بازو جز عضلات اندام فوقانی می باشند.عضلات بازو آن دسته از عضلات هستند که استخوان بازو را احاطه کرده اند.این عضلات به دو گروه مشخص تقسیم می شوند.گروه اول عضلاتی هستند که باعث خم شدن ساعد روی بازو می گردند و شامل دو عضله دوسربازو وبازوئی قدامی می گردند.گروه دوم نیز عضلاتی هستند که در سطح خلفی بازو قرار دارند و باعث باز شدن مفصل آرنج می شوند.این عضلات شامل عضله سه سر بازو و عضله سه گوش آرنجی می باشند.
عضله دوسر بازو:
این عضله در قسمت قدامی استخوان بازو قرار دارد و عضله ای سطحی است.عضله در انتهای فوقانی خود دو تاندون دارد که یکی به تکمه فوق دوری استخوان کتف متصل است و سر دراز عضله را می سازد.سر دراز عضله جهت رسیدن به تکمه فوق دوری استخوان کتف باید از ناودان دو سری استخوان بازو عبور نمایند.
رباطی برای استحکام هر چه یشتر سر دراز عضله دو سر در ناودان دو سری، بطور عرضی روی ناودان را می پوشاند.مسیر این تاندون طوری است که می تواند به استحکام مفصل شانه کمک شایانی بنماید.سر (تاندون) دیگر عضله در انتهای فوقانی به زائده غرابی استخوان کتف متصل است و سرکوتاه عضله خوانده می شود.
عضله بازویی قدامی :
ین عضله در نیمه تحتانی سطح قدامی استخوان بازو ، زیر عضله دو سر واقع است. انتهای فوقانی عضله روی استخوان بازو است.
محل چسبندگی عضله روی استخوان بازو وسیع است به طوری که بخش اعظم نیمه تحتانی سطح قدامی استخوان بازو را در بر می گیرد.
عضله بازوئی قدامی در انتهای تحتانی، روی بخش قدامی استخوان زند اسفل در انتهای فوقانی چسبندگی پیدا می کند.
عضله سه سر :
عضله سه سر توده عضلانی بخش خلفی استخوان بازو را به وجود می آورد.انتهای فوقانی عضله سه اتصال مختلف روی استخوان ها دارد.این عضله به وسیله یک تاندون بلند(سر دراز)به تکمه تحت دوری استخوان کتف چسبندگی دارد. دو چسبندگی دیگر روی استخوان بازو قرار دارد.چسبندگی فوقانی سطحی کم را پوشش می دهد.
در حالی که چسبندگی تحتانی سطح وسیعی از استخوان بازو را در قسمت خلفی می پوشاند.عضله در قسمت تحتانی با یک تاندون پهن روی بخش خلفی زائده آرنجی استخوان زند اسفل چسبندگی پیدا می کند.
عضله سه گوش آرنج :
این عضله کم حجم و مثلثی شکل است و در بخش خلفی مفصل آرنج قرار دارد دارد. عضله سه گوش آرنجی از روی لقمه استخوان بازو شروع شده و روی سطح خلفی زائده آرنجی استخوان زند اسفل چسبندگی پیدا می کند.

محصولات مشابه

تمرینات قدرتی و مقاومتی در بدن سازی
آموزش اصول بدن سازی
بهترین تمرینات بدن سازی برای بازوها
تمرینات شکم در بدن سازی
بهترین تمرینات بدن سازی برای شکم
تمرینات قفسه سینه در بدن سازی
شش تکه کردن شکم
آموزش بدن سازی رزمی
آموزش بدن سازی با توپ
تمرینات ورزشی با توپ سوئیسی
تمرینات بدن سازی برای تمام اعضای بدن
بدن سازی ورزش های مختلف
بهترین تمرینات بدن سازی برای سینه
آموزش تمرینات آمادگی جسمانی فوتسال
تمرینات آمادگی جسمانی دو و میدانی
آمادگی جسمانی و تمرینات دوچرخه سواری
تمرینات آمادگی جسمانی کیک بوکس
آموزش تمرینات قدرتی با وزن بدن
تمرینات ورزشی سوزاندن کالری در منزل
سوزاندن 1000 کالری در یک ساعت
آموزش بدن سازی و تناسب اندام بانوان
تمرینات سوزاندن چربی های شکم
بدن سازی و تناسب اندام بانوان در منزل
تمرینات کامل بدنسازی در منزل
کاهش وزن و بدنسازی شکم در منزل
تمرینات کامل بدنسازی در منزل
بدنسازی با دمبل در منزل
آموزش بدن سازی در خانه
تمرینات پرورش اندام در منزل
تمرینات بدن سازی با توپ برای بانوان
آموزش وزنه برداری
تمرینات ورزشی با توپ طبی
آموزش شش تکه کردن شکم در ۳۰ روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *