بهترین تمرینات بدن سازی برای سینه

توضیحات برنامه

در این برنامه با استفاده از تصاویر انیمیشنی و به صورت کاملا علمی و عملی، بهترین تمرینات بدن سازی برای عضلات قفسه سینه آموزش داده می شود. انجام منظم و روزانه این تمرینات در رسیدن به سینه ای با فرمی زیبا و عضلانی بسیار مفید می باشد.

از سایر محصولات آموزشی ورزش های قدرتی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

ساختار و عملکرد سینه :
سینه‌های شما از دو دسته عضله ساخته‌شده‌اند:
1- عضله پکتورالیس ماژور (ماژور به معنی بزرگ _ پکتوس در زبان یونانی به معنی سینه است)
2- پکتورالیس مینور (کوچک) که در زیر آن قرار دارد. پکتورالیس ماژور عضله‌ای بزرگ و ضخیم است که سر آن از طرفین به نیمه داخلی سطح قدامی ترقوه ، نیمه عرضی سطح قدامی جناغ، غضروف‌های تمام دنده‌های حقیقی و به نیام عضله مایل خارج شکمی متصل است (مبدأ یا سر عضله) و انتهای آن به ناحیه‌ای کوچک در لبه خارجی ناودان اینترتوبرکولار در بالای هومروس (استخوان بازو) ختم می‌شود. عملکرد اصلی این عضله جمع کردن، خم کردن به جلو و عقب، و چرخش داخلی استخوان بازو است.
پکتورالیس مینور (کوچک) عضله‌ای نازک و مثلثی شکل است که از سطح خارجی و فوقانی سه دنده آغازشده و تا زائده کوراکوئید استخوان کتف کشیده شده است.
وظیفه اصلی پکتورالیس ماژور (بزرگ) حرکت دادن هومروس (استخوان بازو) است. این حرکات به 3 دسته تقسیم می‌شوند: بلند کردن بازو از طرفین (جمع کردن) مثل حرکت دست‌ها در هنگام در آغوش گرفتن، بالا آوردن بازو از جلو (خم کردن) مثلاً هنگام بلند کردن یک بچه، و چرخش بازو (چرخش داخلی) که در بازی مچ انداختن انجام می‌شود.
پکتورالیس مینور (کوچک) نیز یک وظیفه اصلی و مهم دارد و آن محکم نگه‌داشتن استخوان کتف است. بهترین تمرینات برای سخت تر کردن حرکات پایه‌ای شامل، پرس سینه تخت (bench press) ، پرس دمبل (dumbbell press)، دمبل فلای (dumbbell fly = قفسه سینه تخت)، کراس اور وسط سینه (cable crossover) و انجام حرکات شنا می‌باشد.البته این‌ها تنها تمریناتی نیستند که می تونید انجام دهید. حال تمرینات سینه را یک مرحله بهبود داده و از تکنیکهای پیشرفته برای پرورش عضلاتتان استفاده کنید.

محصولات مشابه

تمرینات قدرتی و مقاومتی در بدن سازی
آموزش اصول بدن سازی
تمرینات بازو در بدن سازی
بهترین تمرینات بدن سازی برای بازوها
تمرینات شکم در بدن سازی
بهترین تمرینات بدن سازی برای شکم
تمرینات قفسه سینه در بدن سازی
شش تکه کردن شکم
آموزش بدن سازی رزمی
آموزش بدن سازی با توپ
تمرینات ورزشی با توپ سوئیسی
تمرینات بدن سازی برای تمام اعضای بدن
بدن سازی ورزش های مختلف
آموزش تمرینات آمادگی جسمانی فوتسال
تمرینات آمادگی جسمانی دو و میدانی
آمادگی جسمانی و تمرینات دوچرخه سواری
تمرینات آمادگی جسمانی کیک بوکس
آموزش تمرینات قدرتی با وزن بدن
تمرینات ورزشی سوزاندن کالری در منزل
سوزاندن 1000 کالری در یک ساعت
آموزش بدن سازی و تناسب اندام بانوان
تمرینات سوزاندن چربی های شکم
بدن سازی و تناسب اندام بانوان در منزل
تمرینات کامل بدنسازی در منزل
کاهش وزن و بدنسازی شکم در منزل
تمرینات کامل بدنسازی در منزل
بدنسازی با دمبل در منزل
آموزش بدن سازی در خانه
تمرینات پرورش اندام در منزل
تمرینات بدن سازی با توپ برای بانوان
آموزش وزنه برداری
تمرینات ورزشی با توپ طبی
آموزش شش تکه کردن شکم در ۳۰ روز

1 Comment

  1. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *