نرم افزار اندرویدی : بهترین تمرینات بدن سازی برای سینه

توضیحات برنامه

در این برنامه با استفاده از تصاویر انیمیشنی و به صورت کاملا علمی و عملی، بهترین تمرینات بدن سازی برای عضلات قفسه سینه آموزش داده می شود. انجام منظم و روزانه این تمرینات در رسیدن به سینه ای با فرمی زیبا و عضلانی بسیار مفید می باشد.

از سایر محصولات آموزشی ورزش های قدرتی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

ساختار و عملکرد سینه :
سینه‌های شما از دو دسته عضله ساخته‌شده‌اند:
1- عضله پکتورالیس ماژور (ماژور به معنی بزرگ _ پکتوس در زبان یونانی به معنی سینه است)
2- پکتورالیس مینور (کوچک) که در زیر آن قرار دارد. پکتورالیس ماژور عضله‌ای بزرگ و ضخیم است که سر آن از طرفین به نیمه داخلی سطح قدامی ترقوه ، نیمه عرضی سطح قدامی جناغ، غضروف‌های تمام دنده‌های حقیقی و به نیام عضله مایل خارج شکمی متصل است (مبدأ یا سر عضله) و انتهای آن به ناحیه‌ای کوچک در لبه خارجی ناودان اینترتوبرکولار در بالای هومروس (استخوان بازو) ختم می‌شود. عملکرد اصلی این عضله جمع کردن، خم کردن به جلو و عقب، و چرخش داخلی استخوان بازو است.
پکتورالیس مینور (کوچک) عضله‌ای نازک و مثلثی شکل است که از سطح خارجی و فوقانی سه دنده آغازشده و تا زائده کوراکوئید استخوان کتف کشیده شده است.
وظیفه اصلی پکتورالیس ماژور (بزرگ) حرکت دادن هومروس (استخوان بازو) است. این حرکات به 3 دسته تقسیم می‌شوند: بلند کردن بازو از طرفین (جمع کردن) مثل حرکت دست‌ها در هنگام در آغوش گرفتن، بالا آوردن بازو از جلو (خم کردن) مثلاً هنگام بلند کردن یک بچه، و چرخش بازو (چرخش داخلی) که در بازی مچ انداختن انجام می‌شود.
پکتورالیس مینور (کوچک) نیز یک وظیفه اصلی و مهم دارد و آن محکم نگه‌داشتن استخوان کتف است. بهترین تمرینات برای سخت تر کردن حرکات پایه‌ای شامل، پرس سینه تخت (bench press) ، پرس دمبل (dumbbell press)، دمبل فلای (dumbbell fly = قفسه سینه تخت)، کراس اور وسط سینه (cable crossover) و انجام حرکات شنا می‌باشد.البته این‌ها تنها تمریناتی نیستند که می تونید انجام دهید. حال تمرینات سینه را یک مرحله بهبود داده و از تکنیکهای پیشرفته برای پرورش عضلاتتان استفاده کنید.

1 دیدگاه

  1. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *