نرم افزار اندرویدی : آموزش بدن سازی و تناسب اندام بانوان

توضیحات برنامه

در این برنامه، با استفاده از فیلم های آموزشی، اصول تمرینات بدنسازی برای تمام اعضای بدن و رسیدن به تناسب اندام ایده آل توسط مربی این رشته ، به بانوان آموزش داده شده است. این تمرینات در هرمکان (اعم از خانه، محل کار و فضای آزاد) و با کمترین ابزار ورزشی قابل انجام بوده و مختص باشگاه و یا مکان های خاص نمی باشد.

از سایر محصولات آموزشی بدن سازی ، آمادگی جسمانی و ورزش های قدرتی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

نکات کلیدی بدنسازی بانوان :
اگر بانوان به دنبال رژیم غذایی هستند ، باید بدانند که در مقایسه با مردان ، یکسری معایب فیزیولوژیکی دارند. سطح هورمون تستسترون بانوان ، که منجر به افزایش عضله در بدن می گردد ، بسیار پایین تر از مردان است. سطح استروژن آن ها ، که منجر به حفظ چربی بیشتر می شود ، بسیار بالاتر از آقایان است.
با این حال ، با اعمال کردن نکات استراتژی در سبک زندگی خود ، تمرینات ورزشی و رژیم غذایی مناسب ، می توانید بدنی عضلانی و خوش اندام داشته باشید. برای تعیین اینکه آیا صلاحیت اجرای رژیم غذایی بدنسازی را دارید یا خیر ، حتما با پزشک خود مشورت کنید.
نکات کلیدی بدنسازی بانوان :
اساس بدنسازی بانوان:
طبق نظر شورای ورزشی آمریکا ، بانوان قابلیت ساختن عضلات به اندازه یکسان را ندارند. ژنتیک در این زمینه نقش کلیدی ایفا می کند. برای مثال ، بانوانی که ساختار بدن میان گونه ( وابسته به حد فاصل میان آبگونگی و بلورگونگی ) دارند و بدنی عضلانی دارند ، دارای مزایای درون سازه و برون دیس بیشتری هستند.
همچنین بعضی بانوان سطح تستسترون بالاتری نسبت به بقیه دارند ، که به آن ها در ساختن عضلات کمک می کند. طبق گفته شورای ورزشی آمریکا ، با وجود این تفاوت های ژنتیکی ، اکثر بانوان بعد از چندین ماه تمرینات قدرتی ، 20 تا 40 درصد افزایش قدرت پیدا خواهند کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *