نرم افزار اندرویدی : چگونه بدنی انعطاف پذیر داشته باشیم

توضیحات برنامه

دراین برنامه، با استفاده از فیلم های آموزشی، نحوه تمرینات ورزشی برای داشتن بدنی انعطاف پذیر به صورت کاملا علمی بیان شده است. این حرکات و تمرینات برای تمام نقاط بدن ارائه گردیده است.

از سایر محصولات آموزشی ورزش های کششی ، حرکتی و سرعتی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

حفظ و افزایش انعطاف‌پذیری بدن بخشی مهم و ضروری از ورزش‌های روزانه است. چرا که تحمل زیاد عضله‌ها در برابر کشش باعث بهبود یافتن ورزش شما، جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی حین ورزش و چابک ماندن بدن می‌شود. این که با بدن خود چطور برخورد می‌کنید خیلی مهم است، چرا که احتمالا رویکرد شما با موارد دیگر زندگی‌ هم همین‌طور خواهد بود. ا حرکات روزانه به شما کمک می‌کند که انعطاف‌پذیری خود را افزایش دهید و بدن نرم‌تری داشته باشید.
اکثر افراد فکر می‌کنند که حرکات کششی که در آن عضله‌ای به عضله دیگر فشار می‌آورد، باعث انعطاف‌پذیری می‌شود؛ اما این ایده یک تئوری قدیمی است! حرکات کشسانی که در آن فرد ثابت می‌ماند و شروع به کشیدن عضالتش می‌کند، بد نیستند اما قدیمی‌اند و برای سال‌ها بخشی از تمرینات اکثر ورزش‌ها بوده‌اند. آنچه که امروزه محققان و ورزشکاران به آن رسیده‌اند این است که انعطاف‌پذیری از ذهن شما شروع می‌شود. اگر ذهن شما تصور کند که باید در برابر آسیب از بدن دفاع کند، انعطاف‌پذیر خواهد شد. فشار زیاد و تنش برای این کار انعطاف‌پذیری شما را کمتر می‌کند.
اگر برای حرکات کششی به عضله‌های خود زیاد فشار بیاورید، نتایج باثباتی نخواهید دید. در عوض آرامش خود را بالا ببرید، اجازه دهید مفاصلتان نرم شود و به آرامی به اطراف تاب بخورید؛ چرا که هیچ نیازی به فشار آوردن نیست.
یک بدن سالم، تعادل را میان ایستایی و پویایی، قدرت و انعطاف‌پذیری حفظ می‌کند. نرمی مفاصل یکی از مشکلات متداول میان یوگاکاران و رقصنده‌های (مثل بالرین‌ها و بندبازان) حرفه‌ای است. این مشکل به اندازه دردهای مزمن، منجر به کاهش توانایی‌ها و نیاز به جراحی در آینده می‌شود. برای رسیدن به نقطه مناسب در حرکات کششی، تا جایی که بدن‌تان کشش دارد پیش بروید و با ملاحضه بین استقامت و تحرک، تعادل برقرار کنید تا به مفاصل خود بیش از حد فشار وارد نکنید.
راه‌های بیشتری برای انعطاف‌پذیری وجود دارد، مسیرهایی که شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ پس بیشتر تحقیق کنید و روش‌های جدید پیدا کنید. به آرامی حرکت جدید را انجام دهید و ببینید بدن شما چه عکس‌العملی به حرکات نشان‌ می‌دهد. ممکن است هر بار کمی متفاوت باشد اما هر روز بیشتر و بیشتر خودتان را کشف می‌کنید. این کار علاوه بر پویاتر کردن بدن، پویایی ذهن شما را هم بیشتر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *