آموزش فرم ها و تکنیک های کونگ فو

توضیحات برنامه

این برنامه ، با بهره گیری از فیلم های آموزشی به زبان فارسی، به آموزش فرم ها و تکنیک های ورزش رزمی کونگ فو می پردازد. عناوین ویدئوهای آموزشی این برنامه عبارتند از: فرم بالابرنده - طرز صحیح مشت مستقیم - فرم فولادی - طرز صحیح مشت معکوس - فرم نیلوفر - ترکیب مشت جانبی و معکوس - فرم اسبی - فرم نشسته - مشت چرخشی - فرم کمانی - فرم سقوط - بائوتوی - فرم میمونی - فرم سبک - طرز صحیح مشت جانبی - فرم قیچی

از سایر محصولات آموزشی ورزش های رزمی دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر

کونگ فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های کونگ فو است که بر تن و روان سالم‌تر تأکید می‌کند. این ورزش توسط ابراهیم میرزایی و با بهره‌گیری از تجربه وی در زمینه‌های رشته‌های مختلف رزمی و جنگ‌های چریکی، در سال۱۳۴۸ بنیان‌گذاری گردید.
کونگ فو توآ پس از گذراندن مراحل آزمایشی در باشگاه سرباز فعالیت رسمی خود را با تأسیس دانشکده انشاء تن و روان در سال ۱۳۵۲ آغاز نمود.
کونگ‌فو توآ دارای هفت مایگاه است که به غیر از مایگاه اول که به حرکات فیزیکی و فعالیت‌های بدنی می‌پردازد، بقیه به جنبه‌های علمی، عرفانی و پزشکی در خصوص تن و روان اشاره دارد این هنر رزمی براساس برخی سبک‌های شائولین کونگ فو، ابداع شده‌است
مایگاه یکم
علم فیزیولوژی (فعالیت بدنی انسانی). جسم پایگاه تن که خاصیت جذب و درک آن بر اسرار هندسی و تولید انرژی و لمس امواج در آزمایشگاه عظیم بدن انسان است. فرهنگستان تن (کونگ فو توآ) متکی بر ۷۳۰۰۰ تکنیک و ترکیب و عکس‌العمل‌سازی نیروهای فیزیکی و فیزیولوژی بدن انسانی بر معادلات ریاضی و توان‌سازی تا مرز جنگاوری به کشت این دنیای ناشناخته همچون راز کهکشان تا ذره‌ای پیش رفته و در درک اسرار فیزیک انسانی در کاوشیم و در جهان بودها به زیباترین توان تن به ره آیین مهر بقاء به کوششیم.
مایگاه دوم
انشاء پزشکی درکی بر احوال موجودات زنده و تفکری بر ارزیابی تن از طریق طب سوزنی علم الاعصاب (زدن سوزن به عصب‌ها) فیزیولوژی (ماده و انرژی) خاصیت فیزیکی و شیمیایی متکی بر محاسبات ریاضی بر بنیان کاوشی نو و ره گرایی در بازتاب جهان ماده (خاصیت جرمی) و روانگرایی (سرعت تا بی جرمی) بر روند آموزشی و اساس دانشکده ره نمودن است.
مایگاه سوم
روانشناسی تکنولوژی رهنوردان اندیشه با کشفیات و فرضیات و ایجاد تحولات انسان را در امواج حیات حیران و سرنوشت و نابسامانی او را فرمان داده‌اند. این مایگاه رهنمونی به عصری هیجان زده و حل مشکل حال و آینده نوجوانان، جوانان، زنان و مردان و اندیشه انسان را در نهایت سرعت تصویر جسم به درک فکر نگهبان نمودن است.
مایگاه چهارم
فلسفه گرایی یا نگرش تفکرآمیز و پژوهشی در ورای شک و انکارو رسیدن به فراسوی مرزی که شکی منطقی ما را به قاطعیت راهبر شود و این تفکریست در جهان و در لحظات بینش زمان فاصله ایست از اندیشه انسان با طبیعت کیهان. این بیان انسان را در جهان بر آگاهی زیست پنهان، یکسان در درست اندیشدن و در بحر تفکر فرورفتن و ترسیم دریافت و درک را به نفس کشیدن تا به آرامش و روشن بینی در جهان رسیدن است.
مایگاه پنجم
انشاء علوم، اندیشدن، استدلال و تفکر در محور علوم عالم از تولد تا تولد اندیشه‌ها، از طریق دانش زمان به درک حیات رسیدن است. درمایگاه پنجم از زبان علم بر محور فیزیک، شیمی، ریاضیات اندیشه انسان را پروریدن و وی را به‌طور بارور به جهان اسرارآمیز رهنمون کردن است.
مایگاه ششم
روح و روان، روح فریاد اندیشه و در نتیجه گردهم نمایی تن و روان به ایجاد تفکر و تمرکز و گونه‌ای تبدیل ماده به حرکت جرم و تبدیل خاصیت انرژی از ماهیت به ذات و سلسله مجهولات راه پیمودن است. روح روان در نمودار اندیشه انسان و انسان شاهکار جهان و اندیشه جهان بینی انسان . . . . پس انسان در برترین توانایان علوم کیهان و هر انسان در زمان پس انسان به درک راز جهان و نمود بودن وی در بی پایان و این راز دانایان به دریافت بی زمان است.
مایگاه هفتم
جهان مجهولات، فراتر از خویشتن پختگی فکر زمان در تفکری بی زمان. (فراتر از خویشتن) = به عالم پنهان و جهان معنا و به دنیای تفکرها رسیدن است. (فراتر از خویشتن) = جهان آفرینش را پوییدن و راز هستی بخش را جوییدن است. (فراتر از خویشتن) = جهان تابش امواج و رابطه آن با سلسله اعصاب و بهره‌گیری از منبع انرژی حیات و در نهایت سرعت و اندیشه و خاصیت اندیشه در ماده به کنکاش کردن است. (فراتر از خویشتن) = به انشاء اسرار فیزیکی تن به ره‌آورد حالات و حرکات متکی بر ریاضیات و روانشناسی تکنولوژی علم گرایی، فلسفه گرایی، فیزیولوژی (پزشکی) و به روح روان رسیدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *