ساخت انیمیشن وصحنه پردازی در ۳DS MAX

آموزشگاه کامپیوتر تیناسافت
توضیحات

در این مجموعه (از سری نرم افزارهای آموزشی پارسیان ) به مباحث پیشرفته در زمینه ساخت انیمیشن و صحنه پردازی در نرم افزار 3DS MAX پرداخته می شود.
عناوین آموزشی این مجموعه :

فصل اول : مفاهیم اولیه متحرک سازی
آشنایی با مفهوم فریم کلیدی ( Keyframe )
تنظیمات اجرای انیمیشن
تنظیم نقاط Pivot
تنظیم فریمهای کلیدی
متحرک سازی خصوصیات مختلف یک شی
نشان دادن مسیر حرکت انیمیشن
انیمیشن های پیشرفته
ایجاد رابطه پدر فرزندی بین اشیاء

فصل دوم : متحرک سازی پیشرفته
متحرک سازی حرکت یک توپ
کنترل نحوه حرکت در فریمهای میانی
استفاده از اشیاءDummy
اتصال توپ به شیء Dummy
جهش توپ روی حروف
تسریع انیمیشن با استفاده از Dope Sheet Editor

فصل سوم : متحرک سازی یک کاراکتر
اسکلت بندی ( Rigging )
استفاده از استخوان ها
سینماتیک معکوس ( Inverse Cinematics )
ایجاد و متحرک سازی یک کاراکتر دوپا
استفاده از فایل های Motion Capture
اتصال جسم مش به Biped

فصل چهارم : کار با دوربین
آشنایی با انوان دوربین ها
تنظیم لنز دوربین
تنظیم عمق دید دوربین
ابزارهای پیمایش دوربین
متحرک سازی دوربین با استفاده از یک شی کمکی
حرکت دوربین بر روی یک مسیر

فصل پنجم : مفاهیم اولیه نورپردازی
آشنایی با انواع نورها
نورپردازی سه نقطه ای
پارامترهای نور
انتخاب و ویرایش نور ها در صفحه
ایجاد و تنظیم سایه ها

فصل ششم : نورپردازی پیشرفته
نورپردازی صحنه با روشنایی روز
استفاده از کنترل Sky Portal
تنظیم نور برای بعد از ظهر
نورپردازی صحنه های زمان شب
افزودن سایه و نورهای دیگر
افزودن تصویر پس زمینه
افزودن نور های داخلی

فصل هفتم : رندرسازی
تنظیمات رندرسازی
تنظیمات محیطی
رندرسازی بخشی از صحنه

فصل هشتم : جلوه های ویژه
افزودن نورها به صحنه
افزودن تابش به خورشید با استفاده از افک Lens
افزودن افکت Ring
افزودن افکت Star
افزودن یک درخشندگی دیگر
استفاده از Video Post


از سایر محصولات آموزشی نرم افزارهای ساخت انیمیشن و ویرایش فیلم دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *