پرسش و پاسخ

لطفا سوالات و نظرات خود را در این بخش ارسال فرمایید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

پیشنهادات و انتقادات شما، همیشه در مسیر تولیداتمان، راهنمای ما بوده اند. لطفا با ارائه نظرات سازنده خود، ما را در ارتقاء کیفی محصولاتمان یاری فرمایید.

16 دیدگاه ها

  1. بهمن دل افروز گفت:

    سلام بنده چند تا از برنامه های شما رو از بازار خریدم
    آموزش جامع ورلد ۲۰۱۳
    آموزش spss
    و چند برنامه دیگر گوشی بنده دچار ویروس شده و مجبور به ری استارت کردن آن شده ام ولی وقتی مجدداً برنامه را نصب و بار گذاری کردم مجدداً از بنده درخواست مبلغ می کند!
    لططفاً در صورت امکان شماره تلفن خرید و ایمیل بنده را چک کنید و بنده را راهنمایی کنید.

    • tinasoftapps گفت:

      سلام
      اگر هنگام نصب مجدد برنامه با همان نام کاربری که هنگام خرید از آن استفاده کردید، وارد شوید (لاگین کنید) دیگر نیازی به پرداخت مجدد نیست. در غیر اینصورت شما را به عنوان کاربر جدید خواهد شناخت.

  2. بهمن دل افروز گفت:

    ضمناً شماره تلفن ای ارائه شده توسط شما ظاهراً عوض شده ! در زمان تماس اعلام می کنند که شماره تلفن اشتباه است!

  3. سلام میخواستم بدونم نرم افزار قراعت قران کریم در بخش فعالسازی سوره ها آیا کل سوره ها مبلغش ۱۵۸۰۰۰ریال میباشد یا هر سوره ای

  4. محمد امین یوسفی گفت:

    با سلام
    من دو نرم افزار شما را نصب کرده ام ۱-آموزش فوتبال و ۲-آموزش مهارت های فوتبال که مبلغ فعالسازی قسمت ویژه هر دو ۷۸۰۰۰ریال است آیا با پرداخت یکبار این مبلغ و گرفتن نام کاربری میتوانم از دو نرم افزار استفاده کنم؟

  5. طاها گفت:

    با سلام بنده آموزش اکسس رو نصب کردم و متاسفانه بعد از دانلود فیلم های فصل ششم هنگام اجرا پیامی که صادر میشه این جمله است:”با عرض پوزش این ویدیو قابل پخش نیست”لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    • tinasoftapps گفت:

      سلام… فیلم هایی که در هنگام پخش این پیام را می دهند، ناقص دانلود شده اند. برای رفع مشکل از فولدر Tinasoft (واقع در فایلهای شخصی دستگاهتان) فایل ناقص دانلود شده را پاک کرده و مجددا از داخل برنامه نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. پیشنهاد می شود در هنگام دانلود نیز به جای وای فای از اینترنت خط استفاده نمایید.

  6. سمیه گفت:

    سلام.من نرم افزار یادگیری لغات و اصطلاحات ژاپنی رو خریداری کردم.منتهی الان فقط تعداد کمی از فایل ها باز میشوند.چطور میتونم فیلم ها رو مجدد دانلود کنم?ممنون

    • tinasoftapps گفت:

      سلام… فیلم هایی که در هنگام پخش این پیام را می دهند، ناقص دانلود شده اند. برای رفع مشکل از فولدر Tinasoft (واقع در فایلهای شخصی دستگاهتان) فایل ناقص دانلود شده را پاک کرده و مجددا از داخل برنامه نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. پیشنهاد می شود در هنگام دانلود نیز به جای وای فای از اینترنت خط استفاده نمایید.

  7. علی نخجوانی گفت:

    سلام من قصد خرید یکی از نرم افزارهای شما را داشتم اما هنگامی که دکمه ارتقا به نسخه طلایی رو میزنم ساعتها صفحه ” در حال اتصال لطفا چند لحظه صبر کنید ” میزنه!!!

    مشکل از کجاست؟

    • tinasoftapps گفت:

      سلام… مشکل از سرعت و کیفیت اینترنت شما می باشد… لطفا سرویس اینترنتتان را تغییر داده و یا زمان دیگری دوباره تست نمایید.

  8. سلام
    می خواهم برنامه آموزش زبان چکی نصب کنم لطفا راهنمائی کنید چطور پرداخت درون شبکه ای داشته باشم چون هرچه میکنم نمیتونم به قسمت پرداخت وارد شوم.ممنون

    • tinasoftapps گفت:

      سلام
      پس از زدن روی قفل ها وارد صفحه پرداخت بانک شده که از طریق شماره کارت بانکی و رمز دوم می توانید پرداخت را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *